Poradnia Kardiologiczna

Szpital Specjalistyczny w Jaśle Poradnia Kardiologiczna
Lokalizacja
Jasło, ul. Fryderyka Chopina 38
(Poradnie Specjalistyczne)
Poradnie Specjalistyczne
Rejestracja
Godziny pracy
Godziny otwarciaponiedziałekwtorekśrodaczwartekpiątek 
Godziny otwarcia700 – 1435700 – 1435nieczynne730 – 1130700 – 1435
Personel
  • lek. Jarosław Paździerz
  • lek. Krzysztof Fudalej
  • lek. Wacław Pienta
  • lek. Dariusz Kowalski
Zakres usług

Diagnostyka i leczenie choroby niedokrwiennych serca, nadciśnienia tętniczego, wad serca, zaburzeń rytmu i przewodzenia. Diagnostyka oparta jest o badanie echokardiograficzne, próby wysiłkowe, holter EKG, holter ciśnieniowy, EKG. Poradnia prowadzi kwalifikacje do diagnostyki interwencyjnej choroby niedokrwiennej serca, zaburzeń rytmu i przewodzenia i leczenia operacyjnego wad serca.

Uwagi
Pacjent, który w tym roku rejestruje się do poradni specjalistycznej, ma obowiązek dostarczyć oryginał skierowania (osobiście lub przesłać pocztą) nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia dokonania wpisu na listę oczekujących, pod rygorem skreślenia z listy. Termin liczony jest od następnego dnia po dokonaniu wpisu na listę. Jeśli pacjent nie zgłosi się na wyznaczoną wizytę, zostanie skreślony z listy oczekujących, a świadczeniodawca zwraca mu oryginał skierowania. Pacjent nie zostanie skreślony z listy oczekujących, jeśli udowodni, że niezgłoszenie się na wizytę nastąpiło z powodu niemożliwego do zapobieżenia nadzwyczajnego zdarzenia (siły wyższej). Wniosek o przywrócenie na listę pacjent winien zgłosić niezwłocznie, nie później jednak jak w terminie 7 dni od niezgłoszenia się na wizytę w ustalonym terminie. Pacjent w celu otrzymania danego świadczenia może wpisać się na listę oczekujących tylko u jednego świadczeniodawcy. Zasada ta dotyczy również świadczeń onkologicznych i świadczeń udzielanych bez skierowania. Termin wizyty do poradni można ustalić osobiście, telefonicznie i poprzez e-rejestrację. Uprasza się pacjentów o potwierdzenie zgłoszenia się na wizytę na dwa dni przed terminem wizyty. Natomiast pacjent, gdy nie może stawić się na wizytę w umówionym terminie, również powinien poinformować o tym świadczeniodawcę, biorąc pod uwagę dobro innych oczekujących na świadczenie pacjentów.
Inne informacje