Jasło, ul. Kraszewskiego 13 (Centrum Rehabilitacji, I piętro) |
Poradnie Specjalistyczne |
- Telefon: 13 44 84 430
- Przez internet: Podkarpacki System Informacji Medycznej – e-Rejestracja
- Wymagane skierowanie: Tak
poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek | |
---|---|---|---|---|---|
Godziny otwarcia | 700 – 1435 | 700 – 1435 | 700 – 1435 | 700 – 1435 | 700 – 1435 |
W godzinach 7 – 7:30 przyjmowani są pacjenci Zakładu Medycyny Pracy
- lek. Ewa Zięba-Wietecha
- lek. Stanisław Kosiek
- lek. Łukasz Tokarz
- lek. Eva Bieszczad
- lek. Radosław Garbarz
- lek. Magdalena Kuchta
- lek. Andrzej Jureczko
W Poradni Neurologicznej udzielane są świadczenia z zakresu profilaktyki, diagnostyki i leczenia zaburzeń układu nerwowego oraz badań okresowych pracowników.
Pacjent, który w tym roku rejestruje się do poradni specjalistycznej, ma obowiązek dostarczyć oryginał skierowania (osobiście lub przesłać pocztą) nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia dokonania wpisu na listę oczekujących, pod rygorem skreślenia z listy. Termin liczony jest od następnego dnia po dokonaniu wpisu na listę. Jeśli pacjent nie zgłosi się na wyznaczoną wizytę, zostanie skreślony z listy oczekujących, a świadczeniodawca zwraca mu oryginał skierowania. Pacjent nie zostanie skreślony z listy oczekujących, jeśli udowodni, że niezgłoszenie się na wizytę nastąpiło z powodu niemożliwego do zapobieżenia nadzwyczajnego zdarzenia (siły wyższej). Wniosek o przywrócenie na listę pacjent winien zgłosić niezwłocznie, nie później jednak jak w terminie 7 dni od niezgłoszenia się na wizytę w ustalonym terminie. Pacjent w celu otrzymania danego świadczenia może wpisać się na listę oczekujących tylko u jednego świadczeniodawcy. Zasada ta dotyczy również świadczeń onkologicznych i świadczeń udzielanych bez skierowania. Termin wizyty do poradni można ustalić osobiście, telefonicznie i poprzez e-rejestrację. Uprasza się pacjentów o potwierdzenie zgłoszenia się na wizytę na dwa dni przed terminem wizyty. Natomiast pacjent, gdy nie może stawić się na wizytę w umówionym terminie, również powinien poinformować o tym świadczeniodawcę, biorąc pod uwagę dobro innych oczekujących na świadczenie pacjentów. |