Jasło, ul. Fryderyka Chopina 38 (Poradnie Specjalistyczne) |
Poradnie Specjalistyczne |
- Osobista
- Telefoniczna: 13 44 67 700
- Przez internet: Podkarpacki System Informacji Medycznej – e-Rejestracja
- Wymagane skierowanie: Tak
Godziny otwarcia | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
---|---|---|---|---|---|
Godziny otwarcia | 800 – 1305 | 800 – 1305 | 800 – 1305 | 800 – 1305 | 800 – 1305 |
- lek. Elżbieta Zima-Chudy
- lek. Tomasz Stachacz
- lek. Ewa Stępień
Poradnia Otolaryngologiczna świadczy usługi zdrowotne w zakresie porad, konsultacji specjalistycznych oraz:
- badań okresowych (pracowników, uczniów) z Zakładu Medycyny Pracy,
- punkcji zatok
- płukania uszu,
- paracentezy,
- diagnostyki i leczenia zawrotów głowy,
- usuwania szwów w okolicy głowy,
- koagulacji naczyń krwionośnych nosa (krwotoki),
- badania w kierunku nieżytu nosa (alergie),
- leczenia po zabiegach operacyjnych,
- konsultacji i leczenia po zakończonej hospitalizacji,
- usunięcia ciała obcego z ucha,
- pełnej diagnostyki zatok,
- podcięcia wędzidełka,
- leczenia i diagnostyki w zakresie głuchoty,
- porażenia nerwu twarzowego – leczenie i diagnostyka,
- zmiany opatrunków w okolicy głowy
Pacjent, który w tym roku rejestruje się do poradni specjalistycznej, ma obowiązek dostarczyć oryginał skierowania (osobiście lub przesłać pocztą) nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia dokonania wpisu na listę oczekujących, pod rygorem skreślenia z listy. Termin liczony jest od następnego dnia po dokonaniu wpisu na listę. Jeśli pacjent nie zgłosi się na wyznaczoną wizytę, zostanie skreślony z listy oczekujących, a świadczeniodawca zwraca mu oryginał skierowania. Pacjent nie zostanie skreślony z listy oczekujących, jeśli udowodni, że niezgłoszenie się na wizytę nastąpiło z powodu niemożliwego do zapobieżenia nadzwyczajnego zdarzenia (siły wyższej). Wniosek o przywrócenie na listę pacjent winien zgłosić niezwłocznie, nie później jednak jak w terminie 7 dni od niezgłoszenia się na wizytę w ustalonym terminie. Pacjent w celu otrzymania danego świadczenia może wpisać się na listę oczekujących tylko u jednego świadczeniodawcy. Zasada ta dotyczy również świadczeń onkologicznych i świadczeń udzielanych bez skierowania. Termin wizyty do poradni można ustalić osobiście, telefonicznie i poprzez e-rejestrację. Uprasza się pacjentów o potwierdzenie zgłoszenia się na wizytę na dwa dni przed terminem wizyty. Natomiast pacjent, gdy nie może stawić się na wizytę w umówionym terminie, również powinien poinformować o tym świadczeniodawcę, biorąc pod uwagę dobro innych oczekujących na świadczenie pacjentów. |