Jasło, ul. Fryderyka Chopina 38 (Poradnie Specjalistyczne) |
Poradnie Specjalistyczne |
- Osobista
- Telefoniczna: 13 44 67 700
- Przez internet: Podkarpacki System Informacji Medycznej – e-Rejestracja
- Wymagane skierowanie: Tak
poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek | |
Godziny otwarcia | 700 – 1435 | 700 – 1435 | 700 – 1400 | 700 – 1435 | 700 – 1025 |
- dr n. med. Szymon Niemiec
- dr n. med. Zygmunt Sanocki
- lek. Paweł Czech
- lek. Marek Barański
- lek. Leon Fliszkiewicz
Poradnia świadczy usługi zdrowotne w zakresie:
- świadczeń z zakresu porad i konsultacji specjalistycznych,
- zaopatrywania ran i urazów chirurgicznych tkanek miękkich,
- diagnostyki i leczenia bólów brzucha,
- diagnostyki i leczenie bólów w obrębie kończyn,
- leczenia oparzeń i odmrożeń,
- wykonywania zabiegów chirurgicznych w zakresie małej chirurgii,
- ustalania wskazań do leczenia szpitalnego,
- kontynuacja leczenia po zabiegach szpitalnych,
- szybkiej terapii onkologicznej.
Pacjent, który w tym roku rejestruje się do poradni specjalistycznej, ma obowiązek dostarczyć oryginał skierowania (osobiście lub przesłać pocztą) nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia dokonania wpisu na listę oczekujących, pod rygorem skreślenia z listy. Termin liczony jest od następnego dnia po dokonaniu wpisu na listę. Jeśli pacjent nie zgłosi się na wyznaczoną wizytę, zostanie skreślony z listy oczekujących, a świadczeniodawca zwraca mu oryginał skierowania. Pacjent nie zostanie skreślony z listy oczekujących, jeśli udowodni, że niezgłoszenie się na wizytę nastąpiło z powodu niemożliwego do zapobieżenia nadzwyczajnego zdarzenia (siły wyższej). Wniosek o przywrócenie na listę pacjent winien zgłosić niezwłocznie, nie później jednak jak w terminie 7 dni od niezgłoszenia się na wizytę w ustalonym terminie. Pacjent w celu otrzymania danego świadczenia może wpisać się na listę oczekujących tylko u jednego świadczeniodawcy. Zasada ta dotyczy również świadczeń onkologicznych i świadczeń udzielanych bez skierowania. Termin wizyty do poradni można ustalić osobiście, telefonicznie i poprzez e-rejestrację. Uprasza się pacjentów o potwierdzenie zgłoszenia się na wizytę na dwa dni przed terminem wizyty. Natomiast pacjent, gdy nie może stawić się na wizytę w umówionym terminie, również powinien poinformować o tym świadczeniodawcę, biorąc pod uwagę dobro innych oczekujących na świadczenie pacjentów. |